Aduhai Laptop Dell Ku...

agak lame jugak x menjenguk ke blog nie...
ntahlah, terasa agak malas untuk meng"update"...
lately, macam2 masalah muncul dalam hidup saya...
start dari laptop kena virus sampai lah ke LCD screen laptop rosak...
satu malam saya x tido menyelesaikan masalah laptop yg kena virus...
 

rupe2nye, laptop saya diserang "malware"...
INTERNET ANTIVIRUS PRO...
tak guna betul "malware" tu..
menyusahkan hidup aku betul...
tp alhamdulillah "malware" tu dapat dihapuskan dgn bantuan yg terdapat di forum2 berkaitan...
 

kelmarin, LCD screen laptop pulak yang rosak...
rase nak kiamat dunia ni rasenye...
nasib baik ade family n teman2 yg byk membantu...
ptg tu jugak saya pegi DELL kat dataran pahlawan ngan Liza dan Aimi...
then, staff DELL tu ckp LCD problem...
die suruh call talian DELL dan DELL akan antar engineernye ke rumah...


tepat pkl 5ptg td, engineer DELLyg dinanti2kan telah smp ke rumahku & telah menukar LCD screen saya kpd LCD screen yg baru...
kagum saya melihat engineer tu buat keje...
professional giler...
"tabik spring" saya pada die...
anyway, thanx diucapkan kpd "Mr Tan"....
alhamdulillah...
semua masalah yang berkaitan laptop telah dapat diselesaikan...
hope, tiada sebarang masa akan timbul lagi...
"capek deh!!"
Category: 2 comments

2 comments:

Mohamad Nazmi Zaidi said...

engineer? technician tu.

Wahidah Bakar said...

kat resit yg die bg, tertulis jawatannye "engineer"...
operator dell tu pon ckp engineer...
xkan saya nak panggil die technician lak...

Post a Comment

Copyright © ♥ life, laugh lots, ♥ 4ever. Powered by Blogger.